dissabte, 16 de maig del 2020

Cosetes noves al drive

Bon dia! Com esteu? Espero que ara que estem en aquesta nova fase estigueu tots i totes una mica millor. Jo ja he vist a alguns membres de la família i sortim a passejar més estones amb les meves nenes.


En primer lloc us vull felicitar a tots i totes per la feina que esteu fent! Heu d'estar súper orgullosos i orgulloses! Com esteu fent coses tan polides i, de vegades, m'envieu coses que feu a casa, doncs he pensat que podia estar bé poder compartir-les amb la resta del grup. Al drive he creat dues carpetes noves i que podeu anar consultant sempre que vulgueu perquè sempre aniré penjant cosetes:

- Coses vostres: on hi aniré afegint coses que aneu fent, m'envieu i us poden agradar a la resta. 

- Jocs de taula: on, a mesura que els vagi rebent, els aniré posant allà. De moment, els que he vist, són IMPRESSIONANTS! Felicitats per la feina! PROPOSTA: si guardeu els jocs, el curs vinent podem fer portar-los a la classe i buscar estones per jugar-hi. 


Per cert, em faltaven els invents d'en Manu i en Mariano per penjar i també els teniu!

Seguim en contacte!
Violeta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada