dilluns, 3 de febrer del 2020

La nostra mestra Victòria


Hola companys sóc na Sibil.la i vos vull contar desde que vaig conèixer a la nostra  mestra Victòria:

tot va començar quan les meves cosines varen venir a recollir-me per anar a l'escola, la meva cosina major em va dir que tindríem una substituta i que no tindríem a na Silvia la nostra tutora de 3r de primària, varem arribar a l'escola i vaig anar cap a la fila per anar a la classe, després varem arribar a la classe i ens varem presentar..... . El primer dia de classe m'ho vaig pasar molt bé, al igual que tots els dies que hem estat a classe amb na Victòria. Cuan t'en vagis t'anyorarem molt tota la classe perque         per jo na Victòria ha set una de les millors o la millor mestre que he tengut mai, esper que si t'enviam e-mails de la classe ens contestis. Adéu companys.



Sibil.la 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada