dilluns, 3 de febrer del 2020

Viatge a Andorra

Hola amics,

Sóc en Mariano i us volia explicar el meu viatge a Andorra. Va ser molt divertit, perquè m’agrada molt esquiar i a més hi vaig anar amb les famílies d’en Mario, d’en Ginés i de les meves cosines.
El primer dia vàrem anar desde Eivissa fins a Barcelona en avió i desprès vàrem anar amb cotxe fins a Andorra. Dinàrem a Andorra perquè no havíem dinat. Jo vaig dinar costelletes. Desprès vàrem anar a agafar el material per l’esquí i a continuació anàrem al apartament. Al següent dia vàrem anar a esquiar i ens vàrem llençar per pistes verdes, blaves i vermelles. Tots els dies fòren així menys el darrer, que també em vaig llençar per una pista negra
El diumenge ja vàrem tornar cap a Barcelona amb cotxe i el tornàrem a l’aeroport perquè era de lloguer. Allí estava la familia d'en Mario, d’en Ginés i la de les meves cosines. Fèrem TicTocs molt divertits. Vàrem tornar amb l'aviò cap a Eivissa. Fins a aquí arriba el meu viatge.
Us faig arribar algunes fotos dels millors moments.

Una abraçada,
Mariano.



Aquí estem tot el grup


Amb la meva família

L'hora de dinar


Un descans a la neu perquè en Ginés estava més enrera


Amb la meva germana i un ninot de neu


De camí cap a l'aeroport

I aquí estem al costat d'un llac que estava de camí a l'aeroport

Això és un súper que hi havia que es diu Manacor, com el poble de na Victòria












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada